Tugcely 33 haftalık olduk bugün bir baktım ayaklarım davul gibi olmuş ,oturarak çalışıyorum iki üç kez mola yapmaya çalışıyorum ama şimdiden bu kadar şişmesi korkuttu beni yapılabilecek birşey var mı veya doğumdan ne kadar sonra iner acaba