Merhaba güzel anneler 😊 sorum şu geçen hafta sezeryanla doğum yaptım dikişlerin üstüne gelen bantı 4 gün sonra çıkarın dediler. Bende çıkardım ama duşa girince dikiş yerlerinin ıslanması sorun olur mu? Yoksa dikişlerim çıkınca mı duş almalıyım? cevaplarınız için teşekkür ederim