Gozzy normalde homeoffice masa başı çalışıyorum hareketsizim diyebilirim, iki gün önce hiç kasılmam olmadı kendimi çok garip hissettim bu aralar çok sık doktora gittim ama ters bi durum olsaydı söylerlerdi yarın bir daha gidicem sorayım bi bizim yerimize detaylıca 😅