ikizlerin_annesi__ Kızlar kaçıncı haftada bebek başı aşagıda olması gerekiyor ben tam 32. Haftadayım bebeğim başı aşagıda olduğunu söyledi bu iyi mi yoksa kötü bir şey mi
Pnaar34 ikizlerin_annesi__ 32.haftamdaym benim en basindan beri bası asagıda doktorum normal oldugunu ileri de yukarı cıkabilecegi gibi bu pozisyonda da kalabilir demisti. Hep aynı kaldı
gldn065807 ikizlerin_annesi__ benimde 32 itibaren basasagi bugün 35+3 gittim kanala girmiş 39 haftaya bulmaz dedi doktorum bence normal düşünüyorsan iyi bisey yani
ikizlerin_annesi__ Fulyaaa1 ya benim rahim boyu uzunluğu 32 olunca hani azalırsa sıkıntı olur mı dedim ama
ikizlerin_annesi__ gldn065807 ayyy ya benimde rahim boyuuç uzunluğu 30 düşünce korktum ama inşallah sağlıkla gelir
gldn065807 ikizlerin_annesi__ benim gebeliğin başından itibaren 33 cm şükür azalma olmadı inşallah sende de olmaz
ikizlerin_annesi__ gldn065807 rahim boyu uzunluğu mu canım 33 ? İş felan yapıyor musunuz yada yürüyüş
gldn065807 ikizlerin_annesi__ benim plesanta aşağıdaydi o yüzden yasaktı ama rahim kısa değil dedi benim doktorum bir sıkıntı olmaz dedi şükür o yönden bir sıkıntı da olmadi
ikizlerin_annesi__ Ebrk demek 32. Haftada olması gayet normalmiş yaa bende korktum erken mi doğacak diye 🙈🙈
Maya26 ikizlerin_annesi__ benimkinin başı 27.haftadan beri yukarıda bakalım 1 hafta sonra kontrolüm var inşallah döner şuan 31+6 haftalığız 🙏