İsim konusunda çok kararsız kaldık siz hangi isimleri düşünüyorsunuz güzel anneler💐
Keziban32- Asel Zümra bide buğlem
Keziban32- güneşşşşş ☀️ 🥳🥳
Bizim kız olursa isim belli İpek 🌸
Kızım olucak Allah’ın izniyle ismi BADE 🤍
Biz birine Fulya birine Açelya koyacağız