12 haftalık gebeyim evet akıntı olabilir dedi doktorum ama hamileliğimi öğrendiğimden beri böyle olmamıştı iki gündür acayip bir akıntım var afedersiniz krema gibi akışkan ve bembeyaz bazen hafif sarılı ama çok çok az sarısı bi anda akıyor altını hissediyorum dolu dolu neden olabilir acaba daha önce yaşayan var mı kötü bişey mi bu