Kızlar 7+6 günlüğüz. Ama 2 haftadır nerdeyse hiçbirşey yiyemiyorum. Bugün çok daha kötü oldum sabah sadece çubuk kraker şimdi de bi mercimek çorbası içtim ama içer içmez istifra ettim. Çok açım ama ne yesem çıkarıyorum bana bi yol gösterin nasıl yapıcam ya çıldırıcam🥺🥺🥺