Tbrk Aysel bnde ayrintiliyi devlette yaptrdim. 10 dk bisey bakti🙄 hersey guzel. Dedi kagit verdi o kdr
Aysel Pinaryyim devlete randevu bulmak çok zor nasıl buluyosunuz tlfna bile indirdim ama yok bulamıyorum
Pinaryyim Tbrk canım bnim özeldeki doktorum ztn detaylı bakıyor renkli 4 boyutlu ultrasonla ama gneede devlettende aldım randevu her ihtimale karşı
Pinaryyim Aysel canım bn en baştan beri gttigim bir doktor vardı ztn 14 haftalıkken gttigimde hemen detaylı için gün vermemi istedi aldm 10ocakta randevum. Bnm doktorun 24unde açılıyor randevuları ama bu ay izine cıkmış ona gdemicem.
Tbrk Aysel canim bn sabah 7 de gittim siraya giriyorsun orda. Ilk 15 kisiye herhangi bir doktora randevu veriyorlar. Snra muayene oluyorsun o seni yonlendiriyor detayli icin
Tbrk Pinaryyim aynen bnde oyle bnm gtttim doktorsa bakiyordu gidip ayrintili yaptrsanda farkli bisey soylemicek herşey guzel demisti bn icim rahat etsin diye devlete gittim. Sen hangi doktora gidiyorsun
IsminurTurhan Pinaryyim turgay Şenen hiç ilgili değil memnunmusun ben bi süre gittim bıraktım, Doğum evinde gördüğün muameleden hiç farkı yok bence...
Pinaryyim Tbrk konak hastanesiymiş sanırım tam olarak bilmyirm bey hekim diye biliyodum degilmiş sanırım gttigimde sorucam bey hekimse orda dogurmayı düşnmüyorum
Tbrk Pinaryyim konakta var dediler yenidogan bakim unitesi. Ama bnm icin doktorda cok onmli. Istedgim dkktor beyhekimde sevilay hanim😣
Pinaryyim Tbrk bebegin küçük dogma erken dogum riski yoksa bey hekimde dograbilirsin bz her ihtimale karşı yen dogan üniteli bir hastane bakıyorz konak şuanlık olcak gibi bizimde
Aysel Tbrk bende sevilay hanıma gidiyodum şimdi Ali gülsoy var ona gidiyorum oda ameliyatlarını beyhekimde yapıyo bakalım ne olcak