Gmz34- 38+4 de ben de doğum yapıcam sezeryan inşallah ama haftaya perşembeye denk geliyor benim .bekliyorum 😊hayırlı olsun bebeğin
Gmz34- Bhr1 benim de haftaya perşembe ama saati için pazartesi gidip öğrenicem bu hafta çağırmadı .inşallah geçse şu bir haftada 😌