Mrb arkadaslar 16.haftadayiz doktorumuz butun ilaci fitili kesti oksapar igne verdi sadece bende kanama olur dedim olmaz dedi oksapar kullanan varmi tek kullancam oksaparmis oda kilodan dolayi dedi.l cok korkuyorum kanama olucak diye tek oksapar ve vitamin kullancakmisim….