asli95 Doktorum klomen ve ovitrella verdi kullandım beklemedeyim. Bunları kullanıpta gebe kalan varmı ? Süreciniz nasıl ilerledi
Arsub11 asli95 bnde femara kullandim yarin catlatma ignesi yaptircam kuzum bakalim insllah olumlu olur yaa
asli95 Asyarslan60 inşallah hayırlısı olsun hakkımızda tez vakitte Rabbim nasip etsin isteyen herkese
Damlacem Biz varız ovitrellayla hamile kaldım çok stres yapma kuzu rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸
Damlacem Arsub11 şimdi söyle iğne sonrası 12 ve 36 saat önemliydi yani o saatlerde oldu daha sonra 2 şer gün arayla birliktelik oldu bir hafta falan o şekildeydi sonra 17nci gun hamile olduğumu öğrendim 🥰
mrvsrcn Damlacem ben 12.saati değerlendirdim ama 36 olmadı ☹️ Sonra üç gün üst üste oldu şimdi gun aşırı devam ediyorum.
Arsub11 Damlacem haaa anladim kuzucum benim bende oyle dikkat edeyim 12 saat ve 36 saati baz alayim rabbim hayırlısıyla kucagina alacagin günle ide gösterir cok tskrlr balim❤️
Damlacem Olsun kuzu olumsuz düşünme belki 12nci tutar belki diğer olanlar tutar bunu bilemeyiz ki stres yapma bunu bence inşallah güzel haberlerini alırız 🌸
Damlacem Arsub11 amin bitanem cümlemizle inşallah seninde güzel haberlerini alırız burdan inşallah dualarım seninle rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸🥰