Busragumussoy Sezeryan dogum yaptiktan sonra normal dogum yapan var mi? Iki bebis arasinda kac yil var?
Gokceh Busragumussoy canım ben yapmadım ama şuan doktorlarım yapmam için çok zorluyo ama ben çok korkuyorum ve bizim daha iki sene bile olmadı sezeryan olalı 😢
Gokceh Asaf23 canım ben yurtdışındayım faransadayım burda doktorlr hep normal yapmamız için zorluyorlar özel veya devlet diye bişey yok burda hastaneler hep aynı
Gokceh Asaf23 doktorumla daha dün konuştuk 8 aylık olunca birdaha konuşalım dedi bende çok paniklerim ben korkarım yapamam dedim doktor artık korktuğumu görünce tamam 8. ayda eyer korkersan sana sezeryan yazarım dedi bakalım 😍💗
Srfe_01 Benım ılk sezeryan ama 11 yıl oldu sımdı 20 haftalık gebeyım bıraz balık etlıyım normal doğurmak ısterım ama kılo engel olurmu bılemıyorum kızlar