Marymery49 Merhaba bir kaç gündür özellikle akşama doğru belimde karnima sancı giriyor ama çok düzensiz saatlik yada dakikalık oluyor regl ağrısı gibi ama Daha sancılı bir şekilde böle olupta ne zaman doğum yaptınız açaba ilk gebeliğim de sancım yoktu
nartanemm 39 dan berı boyleyım ustune bı 5 gun daha gectı halen dogurmadım 🙄 bır abazda kurtulursunuz bıran once ınsallah benım gece gündüz gelıyor tam duzeme gırdı derken ansızın kesılıyor 🤦🏻♀️