Gokceh Kızlar eşim ve ben de kan uyuşmazlığı var ve doktorum bebeğin kan grubunu öğrenmek için test yapmamızı istedi sizde böyle yaptırdınız mı 27+5 günlüğüz
Gokceh Deletedmom727271 var canım pazartesi günü de iğnesini olcakmışım bu ikinci gebeliğim ve kızımda böyle şeyler yapmadılar o yüzden biraz tuafıma gitti
Deletedmom727271 Gokceh ilk hamilelikte sorun yaratmaz ama sonraki gebeliklerde yaratmasın diye yapılır. 🌾
hunilimom Gokceh 2. Gebeliğim canım ilk gebelikte 28. Haftada önlem amaçlı vuruldum birde doğumdan sonra pozitif çıktı kızımın kan grubu o zaman vuruldum
Gokceh Deletedmom727271 kan uyuşmazlığı iğnesi normal de doğumda yapılması gerk miyomu benmi yanlış biliyorum ilk gebelikte yapmaları gerekmiyomuydu
Deletedmom727271 Gokceh 28-34 haftalar arası yapılıyor canım. Dediğim gibi ilk hamilelikte sorun yaratmaz sonraki gebeliklerde yaratmasın diye tedbir amaçlı yapılır. Aksatma sen önemli o🤍
Gokceh hunilimom teşekkür ederim benim kızımda hiç böyle bişey yapmadılar ne gebeliğim de nede doğumda ama şimdiki hamileliğimde kan uyuşmazlığı olduğu için iğne vurmamız fgerrkiyo fln dediler o yüzden biraz tufıma gitti