iremugurluoglu Arkadaşlar 32+5 deyim. Bu zamana kadar çatlağım olmadı. 2 gündür göbek deliğim ve ettafı aşırı kaşınıyor. Karnım değil. Sizce çatlıcak mıyım? Bu neyin belirtisi ?
drytcvkarsln iremugurluoglu kaşınıyorsa kesin çatlarsın… bir ande kırmızı çizgiler beliriyor nemli tutun sürekli bol su
Feyzaveannesi iremugurluoglu Kaşındığına göre belliki çatlıyor. Bol bol nemlendir kuru kalmasın daha çok kaşınır.
iremugurluoglu drytcvkarsln sürekli kremleniyorum bu zamana kadar catlamadıysa daha catlamaz diyordum 😔
Gullar-97 iremugurluoglu benim de çok kaşındı 37 haftadayız hiç birşey yapmadım ama çok şükür çatlama olmadı Sadece çok kaşındığında nemlendirici sürüyordum hiç kaşımadım kuru kuru
1oguzannesi iremugurluoglu evet maalesef bende kaşıntı ile başladı ne olduğunu anlayamadim sonra bir baktım çatlaklar olmuş kocaman 😓
Aguo iremugurluoglu az önce benim de göbek deliğim kaşındı aynadan bakınca kırmızı kısa boylu bir çatlakla karşılaştım. Ufak çaplı bir şok yaşadım 😅 hemen yağlarımı sürdüm, umarım daha fazla olmaz.
Gullar-97 iremugurluoglu doğrudur bebek büyüyor doğal olarak karında kaşımamaya çalışın 2 haftaya kadar geçer 🥰 İnşallah çatlama olmaz