cansutt Merhaba arkadaşlar son bir haftamız ama hiç bir sancı hissetmiyorum biraz tansiyon problemi var ayaklarımda şişlik oluyor Korkuyorum artık gelsin istiyorum yavrum benim gibi bekleyenler var mı