Arkadaşlar merhaba , 14. Haftadayım ama bir türlü şu vitamin ilaçlarını içemedim . İlk başta doktor decavit vermişti baya boyutu büyük , şimdi de vinalac verdi ama görür görmez midem kalkıyor. Umarım sıkıntı yaşamam beslenmeme dikkat ediyorum ama aklıma takılıyor yine de aranızda benim gibi olan var mı ??