TubaSerinkaya Benim normal doğum gözüküyor inşallah.Çevremde tecrübe eden arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla pijama pek konforlu değil dediler.
3 tane batsa da banane diyeceğim şekildi bildiğimiz pamuklu geceliğim var.1 tane süslü güzel bir lohusalık gecelik sabahlık takım alıcaz.Ayrıca evde kendimin henüz giymeye fırsatım olmadığı bi pijama takımım var penyesi çift kat.