Merhaba 8 haftalık hamileyim, bebeğim büyüyor çok güzel bir şekilde, ama kese büyümüyor doktor kese ve bebeğin aynı boyda olduğunu söyledi her hafta takip edicez beklicez dedi. Başına gelmiş olan varmı ve ne yapılabilir keseyi büyütmek için önerisi olan varmı? İnternette yazılanları okudukça korku doldu içim😢