Melekk-911 Ben hamileliğimin 7. haftasındaki tahlilde açlık şekerimin 120 olduğunu öğrendim. Dediğim şekilde bir diyetle birkaç ay içinde 90′lara düşürdüm şekerimi. Hamileliğimin sonuna doğru 78′di açlık şekerim. Sadece 6 kilo alarak doğuma girdim. 38+3′te. 3.400 doğdu bebeğim. Zor, evet ama bebeklerimiz için nefsimize hakim olmak zorundayız. Küçücük bir kaçamak bile bütün şeker dengesini altüst ediyor maalesef. İlk günler zorlar ama vücut uyum sağlar. 21 gün sınırdır. Onu aştığında zaten diyet o kadar basitleşiyor ki. Deneyin, göreceksiniz.