Arkdaşlar bugün dayanamadım kan verdim sonucum pozitif ama normalde adet günüm yarındı o yüzden beta hcg 102 cıkmış, carsamba tekrar kan alalım artısına bakalım dediler bu sefer hayırlısıyla olur umarım daha önce kimyasal gebelik yasadım ve sonra tekrar hamile kaldım bu sefer ikizdi 3 aylıkken kalpleri durdu pespese kürtaj oldum o yüzden biraz korkuyorum ama insAllah bu sefer güzel olur herşey 💖☺️