Beril Ece de anlaşmıştık eşimle , taaaa ki anneannemle konuşana kadar :) İsime karar verdiniz mi dedi evet Beril Ece olacak dedim, börülce miii dedi. Hiç bu açıdan bakmamıştık :)) İki isim gafletinden kurtuldu eşim ama bu sefer de Beril mi olsun Ece mi olsun tartışması başladı. Çok az zamanımız kaldı. Sizin fikriniz nedir ? Lütfen boş geçmeyin :((