2 ay oldu doğum yapalı, kilom hamileykenki kilomdan daha az ama maalesef puf puf duran az bir göbeğim var. Bunun da gitmesini istiyorum ama bilemiyorum korse için geç mi kaldım yoksa alsam hala faydasını görür müyüm? Ve nasıl bir korse kullanmalıyım? 🌸