Merhaba güzel anneler dün sezeryan doğum yaptım sütüm halen yeteri kadar değil maalesef tabi aşama aşama ilerliyoruz önce göğüs ucum çıkmadı sonra bebek kavramadı derke bugün onu aştık şimdi süt salgılamada sıra🌺 sizin önerileriniz nelerdir tecrübeli annelerin desteğini beklerim😘