Ezgicik54 Bu şekilde doğum yapan ya da düzelmeyi bekleyen var mı aranızda…. Lütfen geri dönüş yapın morale ihtiyacımız var……
Lillly Ezgicik54 gün içinde fazla ayakta kalmayıp, uzanmak öneriliyor..Uzanırken de ayakların altına yastık almak iyi gelıyormus.. Dr um boyle onermıstı, 7.aya kadar beklemek gerekır kenara cıkması ıcın dıyor..