esmanurky Merhaba kızlar park beşik alacam ama ikisi arasında kararsız kaldım biri anne yanı oluyor diğeri olmuyor anne yanı çok mu önemli kullanılıyor mu ? Markası Prego ben yoyko istiyordum aslında ama beğendiğim renk kalmamış internette bugün baktım prego markada hoşuma gitti katar verin sizce hangisi https://resimyukle.io/r/tY1eRARXmV https://resimyukle.io/r/WZ0WzNdJQj Bu anne yanı oluyor alt açacağı da var https://resimyukle.io/r/37xSn76B8 https://resimyukle.io/r/tY1eRARXmV Bunun anne yanı yok ama alt açma olarak üstünde sallamalı beşiği var dönencesi var sizce anne yanı olması önemli mi
Gupssse esmanurky 1 tane resmi açamadım ama sana tavsiyem anne yani olsun alt açma olmasa da oluyor ama anne yani ve kademeli olmalı tabi sallanmasi( hepsi sallanıyor muydu;)
Deva22 esmanurky ben de prego Miami tercih ettim anne yanı olma özelliğinden dolayı henüz kullanmadık ama anne yanı olması bence çok önemli alt açma önemsiz bence. Bir de ablam çocuk mağazasıbda çalışıyordu onun tecrübelerine göre karar verdik
esmanurky Gupssse evet hepsi sallanıyor satan kişide yataklar yüksekte kalıyor anne yanını indirsen bile asagıda kalıyor deyince kafam karıştı kararsız kaldım bende