Gebehanim bağcılarda özel şafak hastanesindeymiş. Ben açıkçası başlarda memnundum, sonra bebeğimin hasta olduğunu öğrendik, hiç ilgilenmedi bebeğin hastalığını her gittiğimde tekrar soruyordu. sonra bebeğim vefat etti bana ölü bebek için sezeryab yapmak zorunda kalabiliriz falan dedi. Ben çok soğudum açıkçası. Devlet hastanesinde normal doğumla alındı bebeğim. Yani gidenlere tavsiye etmiyorum. Burda birinin de doğum hikayesini okumuştum sema hanıma gitmiş. Doğum esnasında verdiği sözde durmamış kadının mahremiyetine dikkat etmemiş falan hiç hoşlanmadım bir daha gitmedim. Şu an nisa hastanesine gidiyorum. Doktorumdan çok memnunum derya kanza gül