Merhaba doktor 14 haftamda bebeğimin kıza benzediğini söyledi erkek olsa adı belli ama kız olsa belli değildi bende bir kaç isim aratirmasi yaptım sizden yardım istiyorum.
Eslem mira mi ?
Efnan mira mi ? Sizce hangisi kulağa daha hoş geliyo
Yada Mira’nın yanına onerebilceginiz isimler varmı 🙂