Sweetbabyy Kızlar 30 haftalığım karnım da bir ağrı var öyle ince incr hissettiriyor kendini çok şiddetli değil ama rahatsız hissediyorum kendimi neden acaba
Eliifkc Sweetbabyy Bende yarın 32 ye giricem benimde öyle 30. haftadan beridir muhtemelen yalancı doğum sancıları diye düşünüyorum
Ceylin680 Sweetbabyy belki gaziniz vardır.belkide bebek büyüdükçe gerginlik artıyor ondandır.benimde bazen göbek deliğim dışarı firliycak gibi aciyor.igne batıyor.gece uyurken de adet sancıları oluyor ara ara yani yalancı sancı yaşıyorum.bende 31 haftaligim
Sweetbabyy Eliifkc Ya şiddetli olmadığı için doktora gitmedim cuma günü kontrolum var doktora sorucam normalse bişey yokta ama ağrı olsa da kısa sürüyordu bugün gün içinde de ağrıdı baya şimdi yine başladı 🤦🏻♀️
Eliifkc Sweetbabyy benimde cumaya randevum ayakta kaldığım zaman yürüdüğüm zaman vs direk giriyo uzanmam gerekiyo hemen uzanıyorum
Antevortes Evet ben de 29+1im. dunden beri karnim ve bel bolgemde gecmeyen inceden bir agri var sizdeki gibi
Ipekbebek Ben de 30+5 teyim sabaha karşı adet sancısı gibi ince ince agrilarim oldu hep sonra geçti sımdı de karnım geriliyor sanki aciyor resmen ici , kasiklarimda agri acı var zaten 30 a girdiğimden beri