Arkadaslar gebe kaldığımı öğrendiğimden beri kabızlık sorunum var bi sey olacak diye de korkuyorum bir sorun olur mu. Doktor duphalac vermişti ama cok agır geldi bana kullanmak istemedim. Dulcolax kullananınız var mı yada ne tavsiye edersiniz yardımcı olursanız cok sevinirim