Lvns
40+4 te kontrolde sanci vs hicbirsey cikmayinca bir de doktor 1 hafta daha bekleyecegiz diyince 10 gundur yanimda olan annemleri memlekete gondermeye karar verdim bayram hazirligi icin.. annemler yola cikti 1bucuk saat sonra bir anda suyum geldi ve yoldan geri döndürdüm hemen.. benm minik yalniz kalmayi bekliyormuş.. 2 gundur karnim agriyodu hafif hafif ama suyum gelnce sanciya donusmeye basladi daha tamami gelmemisti birde.. apar topar hastaneye gittk alttan muayne edip turnusol kagidi koydular ama aciklik yok ve kagidin rengide degismedi.. ebe biraz turnusol kagidi dursun suysa gelmeye devam eder diye odaya aldi beni. Oturmamla suyun devami gelmeye basladi hemde yesil renkte.. yani kizim kaka yapmisti.. doktor direk yatis verdi bebegimin kalp atislarini takip ederek bana normal dogum denettireceklerdi .. ama benim sancilarim bir anda 3 dakikada bir girmeye basladi .. 2 sanci arasinda dinlenmeye bile vaktim olmuyordu acikligim 2 saat sonunda sadece 2cm olmustu 5 te geldigm hastanede 8e kadar sanci cektm hemde oyle dakikalarca aralikli sancilar degl en son 1 dakika 2 dakikada girmeye baslamisti ve dayanamadim nstde duramiyordum zaten sancilar geldiginde .. birde kizimin kakasni yeme riski olunca sezeryan istedim doktorla gorustuler ve saat 9da beni ameliyata almaya karar verdiler o iki saat boyunca ne cektim bir ben bilirim amelyathaneye indirildigimde bile sedyeden masaya gecerken 2 sanci girdi dsunun.. amelyata girmeden acikligima bakmak istediler ama baktirmadim dogurcak halim kalmamisti cunku.. ve amelyatla kizima kavustum.. ikimizde cok iyiyiz cok sukur gobegimiz dustu ilk banyomuzuda yaptik :) allah herkese nasip etsin mukemmel bir duygu :)