Benim sivilce sorunum hep vardı özellikle adet dönemlerinde çoğalır sonra geçer ve tekrar bu döngü devam ederdi hamilelikte daha da büyük ve iltihaplı olarak çıkmaya başladı çoğaldı çok rahatsız oldum eskidende rahatsız olurdum ama en azından makyaj yapardım evde tektim şimdi eşim görüyor sürekli makyaj da olmuyor o rahatsız olmuyor ama ben kendim oluyorum dayanamadım tanıdığımız bi eczacı arkadaşımdan bi karışım aldım hamileler için uygunmuş 3 gün oldu kullanıyorum geceleri sürüp yatıyorum sabah yıkıyorum büyün sivilcelerim söndü kurudu 2 hafta dayan geçer dedi bekliyorum son çarem umarım işe yarar çünkü ergenliğimden bu yana 28 yaşındayım çok bunaldım bu cilt probleminden kullanmadığım ilaç krem kalmadı uzun oldu kusura bakmayın ama çok dertliyim bu konuda