dmtzr ArzuHmdLh1 ArzuHmdLh1 Bana da öyle 12.haftada erkeğe benziyor demişlerdi ama sonrasındaki ilerleyen ultrasonlarda kız dediler şuan 23 haftalığım kesinleşti sonradan dedikleri doğru canım kafan karışmasın 😉 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🙏
Meryem34 Genelde kordonu erkek şeyi sanıp öyle diye biliyorlarmış detaylıyı bekleyin derim hayırlısı inşallah
ArzuHmdLh1 Ay bilmiyorum arada kaldım erkeğe alıştrmıştm kendimi sabahdan beri bi tuafım hayırlısı artık
Babies16 ArzuHmdLh1 arada kalcak bsiey yok.12. Haftada yanilma payi oluyor ama 17 de kolay kolay olmaz. Kiz dediyse kizdir
Nily ArzuHmdLh1 kizz olurmu oylesey :) kiz cocugu rahmettir😂😂 bence sevinmlisin Benmde kizim olacak insallah Ama son anda erkekte olsa farkermez heralde sadece herseyi pempis olur en fazla:))) 33. Haftadayim doktor en basindan kiz dedi hep
ArzuHmdLh1 Nily ya canım hayırlısı sağlıklı olsun farketmezde kendimi öyle alıştrmıştm 😀 bide sağa sola erkek dedi eşim 😂😂
EdaDoruk Keisnlikle bir oğlum var bu gebeliğimin kız olmasını çok isterim çok hemde kız evlat gibisi yok😊