Merhaba kızlar..28 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğin pozisyonu yan duruyordu doktor doğum pozisyonu da alabilir ilerleyen zamanlarda eğer almazsa sezeryan olur dedi.ilk kızım normal doğumdu böyle olupta daha sonra pozisyonu düzelen var mı.