Göbek bünyeye göre kalıyor kalmıyor normal sezaryen farketmiyor bence. Normal yapıp da göbeği kalanda var sezaryen olup 1 ayda dümdüz göbeği olan da. Ben sezaryen oldum ve kilo verdikçe göbeğim de gitti bekarkenki haline döndü. Korse de 15 gün içinde kullanabilirsin demişti bana doktorum