rabia_rabia ben yaptırmadım canım Türkiyede evde doğum oranı çok yüksek olduğu için plansız yada evde yapılan bir doğumda enfeksiyon riskini ( göbek bağının makas vs ile kesileceğinden ötürü) en aza indirmek için başlatılmış bir uygulama olduğunu sağlık ocağı hemşiresi dahil birçok sağlıkçı arkadaşımdan duydum ben prof kontrolündeyim doktorumda hayat memat meselesi olan bir konuyu bana bırakmayacak kadar tecrübeli ve güvenilir yurt dışında böyle bir uygulama yok mesela ben yaptırmadım yaptırmayacağım sezeryan vs denişiyor ama ben geçtiğimiz yıl gebe kalmadan 2 ameliyat geçirdim öyle olsa bu operasyonlar önceside böyle birşeyden bahsedilirdi karar sizin tabiki ama ben çok takıntılı değilim bu konuda