Niisa98 merhaba benimde 1 hafta sadece mide bulantısı oldu o da hafif sizin haftalarda. Sonra geçti kişiden kişiye değişiyor biz şanslı gruptayiz hamileliğin tadını çıkarın tüm hamileliği zehir olanlar var çok belirti olunca daha sağlıklı hamilelik ya da daha sağlıksız hamilelik anlamına gelmiyormuş. Bu sadece hamilelikte salgılanan hormonların senin bünyeni nasıl etkiledigiyle alakalı 2 hamileliği arasında bile çok fark olan var