Elifyasar ben de gebelik okuluna gidiyorum oradaki eğitim veren ebe söyledi Meryem ana otunu ama içme olarak değil sancılar başladığında suya koyun o açıldıkça rahim de açılıyor doğum bitince muhakkak sudan çıkarılması gerekiyor dedi kii benim bildiğim de bu şekilde sudan çıkarılmazsa kanama devam eder o yüzden çıkarılması gerekiyor