Kızlar merhaba şu an 20+2 haftalık hamileyim. Önceki kontrolüme kadar normal haftamda çıkıyordu ölçümler ama geçen gidişimde 2gün geriden çıktı, doktor önemli değil dedi. Bu gün gittimde 5-6 gün geriden çıktı bebeğin haftası. Takip edicez dedi doktor böyle artmaması gerek normalde dedi yine de 2haftaya kadar normal sayılabiliyormuş galiba öyle konuştu. Ama çok tedirgin oldum aynı durumu yaşayan var mı sıkıntısı devam eden veya geçenler fikir verebilir mi?