Kızlar sabah kan uyuşmazlık iğnesi vuruldum zaten 3 4 gündür iç yanmam aşırı vardı ama bugün iğneden sonra yemek dai yemeyi bıraktım hiç bişey yiyemiyorum bebek hareketleri iyi ama karnım taş gibi oturamıyorum acısına ve üstüne ishal oldum acaba dokundumu anlamadım iğne vurulan arkadaşlarım böyle bişey yaşadınız mı aslında ilk iğnemde değil 2. Gebeliğim doktora gidicem ama merak ettiğim için yazmak istedim