asliifidann48 oğluma hamileyken doktorum her gittiğimde canımı sıkardı kilosu iki hafta geriden ama boyu bir hafta önden gidiyor falan filan birsürğ şey sayıklardı sonundada ama genetik belli derdi.oğlum 37+6 da 3100 gram doğdu.sağlıklı doğsunlarda kiloyu doğduktan sonrada alıyorlar canm.bence takma kafana bazı şeyler genetik gerçekten