SusamTanecigi ya bende başladım progestan, prolution iğne bugüne kadar doğuma kadar da devam bundan önce de 3 sene boyunca hep tedavi oldum aşılama mı dersiniz normal ilaçlı tedaviler mi artık aklınıza ne geliyorsa iki kere de tüp bebek bunda tuttu bakalım rahim ameliyatından sonra. Ama çok şükür bugünlere geldim bebek önden gidiyor kilosu falan iyi olunca bakalım nasip. Allahım sağlıklı uzun ömürler versin sizlere 🙏🧿