cigdem4154 Lgel valla bana da verdi ama ben kullanamadım malesef çünkü miğdemi aşırı kötü yaptı içtiğim zaman ne uyku ne yemek istifra etmekten beri gelemedim şimdş içmiyorum ama her sabah onun yerine pekmez vs. Yiyorum
Cansuyum34 Lgel Canım.ben iki hamileliğimde de kullandım en hafif kan ilacı bu bence,kan ilaçlarının hepsi kabızlık yapar hamilelik döneminde yemene icmene dikkat edersen daha rahat atlatıyorsun etkisini,kullan derim☺️
edibudu Ben 3 aydir kullaniyorum gece icmemi onerdi migdemi kotu yapmasin diye. Icmeden 1 saat once yemeyi icmeyi ozellikle sut urunlerini ve cay gibi seyleri kesiyorum . Yoksa bi faydasi yok bol suyla ictim bi skinti yasamadim
Busecan35 Lgel kesinlikle kullan ben et yiyemiyorum kan değerlerim vs hep yerlerdeydi..bu ilaç sayesinde şuan kendimi toparladim
MerveeD Lgel 4 aydır kullanıyorum sabah ac karnına normalde ama midemi bulandırdığı ıcın doktorum kahvaltıdan 2 saat sonra iç emi soyledı 4 aydır da hıc bır zararını görmedim kullanılması gereken bir ilaç doktorunuz verdiyse tabıkıde kullanın
muge1661 Lgel dr önerdiyse kullanın tabi hiçbirimiz doktorlardan daha akıllı ve bilgili değiliz maalesef. Ben kullanıyorum bende kabızlık yapmadı, sadece gece yatarken içiyorum mide bulantısı yapabiliyor çünkü.
nmtock41 Lgel kullanıyorum sabah aç karnına kabız falan da olmadım sıkıntı olmadı bebeğimiz için gerekli diye düşünüyorum kullanıyorum