Selgayldz bende şu an 31+3teyim. 16.haftada gündüzleri bulantım olmuyordu geceleri oluyordu. 18. Haftada tamamen bulantım geçti. 7.haftada ciddi anlamda bulantılarım başlamıştı günde 4kez prilam içiyordum, uyumadığım her an bulantım oluyordu.. çok zor zamanlardı geçmeyecek sanıyordum ama geçiyor çok şükür🙏