Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar bn ev hanımıyım devletten nasl dıgum parası alınıyor yada süt parası
Aysimam61 Poyrazin_annesi evet sut parası var onu eşiniz aliyor hastane çıkışı yaptığınızda size söylüyorlar sosyal yardimlasmaya gidiyorsun ordan form dolduruyorsun 1 ay içinde yatiyor eşiniz hesabina
mirage333 Poyrazin_annesi onu aliyosunuz zaten baska birsey alamiyorsunuz. Diger bahsedilen ucret çalişan bayanlar için, iş yeri yerine dogum iznindeyken sgk ücret yatiriyor (maaş)
Alanyali Poyrazin_annesi merhaba doğum parası için sigortalı çalışıyor olmanız ve hamilelik sürecinde başladığında da aktif sigortalı olmanız gerekiyor
Bernako Poyrazin_annesi taburcu olurken raporşamasan raporunuz yazılıyor başka birşey yapmanıza gerek yok. Tarihi de söylüyorlar pttye yatıyor o para. Eşlerden birnin SGK ve ya Bağlurlu olması yeterli.. kamu çalışanıysanız alamazsınız kurumunuz verecek
Kendineanne Poyrazin_annesi sadece süt parası veriyor 316 TL ben aldım doğumdan üç gün sonra yattı hesabıma. Çalışan olduğum için ben rapor parası da alcam.