Astral gittiğiniz hastane ile ilgili olabilir belki. Benim doktorum numarasını verdi, müsait olmayıp açmadığında da mutlaka geri arıyor ya da mesaj atıyor. Sağlık ocağındaki hemşire hem cep, hem sabit numara verdi ihtiyaç olması halinde ulaşmam için. doktorunuzdan isteyin, ilerleyen zamanlarda acil bir durum olursa danışmanız gereken konular olabilir