[silindi] Akşam yemeği yaparken 2 saatten fazla ayakta kaldım son anda da tezgahın aşağısından tencere almam gerekti aldıktan sonra yemeği hallettim o arada karnıma ve belime ağrı girdi bayaa bi oturunca geçti ama korktum biraz bişey olurmu sizce🥺
Dilaraa1 [silindi] canm kendini zorlama bisey olacağını sanmıyorum dinlen benim cok fazla agrim var ayakta bile duramıyorum 😤
Handeee2 [silindi] canım bende çok yürüdüm ve şuan ayağım çok ağrıyor 3 gündür basamıyorum kendini yorma
[silindi] Dilaraa1 evet canım ya normalde mutfak dağınık pis kalsa içim rahat etmiyor ama eşime kaldı artık😔ağrım oluyor direkt
[silindi] Gzmmmmmm11 evet canım sabah kontrolüm var allahtan sabaha kadar ayağa kalkmamayı düşünüyorum zaten çok hareketli bebek hareket ettikçe kemikleri acıtıyo resmen
[silindi] esmir çokta ağırlaştım iyice dün gece kaburgama 2 güçlü tekme yedim nefessiz kaldım da birazcık😂
[silindi] Gmz34- evet canım ya dinleniyim diyorum acıkıp yemek yiyorum yemekten sonra nefes alamıyorum hareket edersemde yine ağrım olur diye yürüyüş yapmaya korkuyorum