Kızlar araştırıyorum araştırıyorum bir türlü karar veremiyorum , e bebekte baktığım korseler çok pahalı 260 falandı en son şuan daha da zamanlanmışır. Kullanan memnun kalan varMı ? Eğer en iyisi oysa mecbur alacağız ama başka markayı kullanıp göbeğim gitti diyen varsa öneri yapar mısınız artık almam lazım az kaldı doğuma