Merhabalar benim ilk gebeliğin 29. Haftadayim ilk kez karnımda ve sırtımda bir ağrı hissediyorum sağ böbreğimin oralarda ağrı. Uzandım kalktım yürüdüm ama geçmedi midem de bulanıyor. Bebek hareketli bir sıkıntı yok ama bu ağrı niye olur yardımcı olur musunuz? Doktora gitmeli miyim? Tecrübesiz olduğum için buraya yazdım.