Busra2013 Kızlar 39+1 haftalıgım sag kaburgam agrıyor nefes alınca gulunce batıyor neden oluyorkı bole 2 gundur
poncikveannesii Busra2013 35 haftalığım iki üç haftadır batıyordu iki üç gündür aşırı batıyor doktor poposuyla ayağı orda o yüzden oluyor doğuma kadar ağrıyı çekersin dedi sağ taraf felç
Busra2013 Ecenur1 yok gelesı yok bende umudumu kestım ole daha 5 haftalık gıbı takılıom ama sımdıde kaburga agrım cıktı😂